sharpie Posted November 4, 2005 Posted November 4, 2005 Noen som har en anelse over hvor mye servoolje som trengs på en sierra cosworth 4x4?
SierraCos2wd Posted November 4, 2005 Posted November 4, 2005 fyll til nesten max... vet ikke hvor mye det er men nesten en liter "vist systemet er tomt ja"
sharpie Posted November 4, 2005 Author Posted November 4, 2005 fyll til nesten max... vet ikke hvor mye det er men nesten en liter "vist systemet er tomt ja" ok, takk. har kjøpt olje så skal si ifra hvor mye som går nedpå.... bytte tannstang imorga.
rscosworth Posted November 5, 2005 Posted November 5, 2005 rett under en liter ifølge ford. fyll til rett over min og kjør styringa fra side til side for å få lufta. følg nøye med på at ikke nivået går under min. fyller du til max merket vil det renne over når lufta kommer oppover i systemet. gjorde det hos meg...
morty999 Posted November 5, 2005 Posted November 5, 2005 (edited) er ikke en liter engang.. var 0,6-0,7 på min.. og den var TOM hadde blåst trykk gjennom for å få ut alt gamalt... EDIT: var riktig nok på en 2wd da men Edited November 5, 2005 by morty999
sharpie Posted November 5, 2005 Author Posted November 5, 2005 takker for svar. gikk veldi greit å skifte tannstanga, og det gikk akkurat 1 liter på tomt system v/max nivå.
Recommended Posts