Jump to content

Ikke en Ford, men prøver fordet.


Jensrud

Recommended Posts

Skal selge en Volvo 460 Turbo, originalt med Turbo den her.

 

Med dumpventil, 2sett felger, litt slitte dekk pga feil hjulstilling. Har hatt bilen på firehjulskontroll, justert alle hjulvinkler. Rød, litt stygg lakk, spes på tak, men tror det skal gå an å polere opp. Går ganske bra. 120hk cirka, men den drar som det skulle vært 150 \ 160, drar lett fra BMW 323, 325. Dynamoen er gåen, så den blir byttet før salg. Trøstelager burde byttes.

 

Bilder kommer.

 

Bud ?

 

EVT, noen som vet om en link til et Volvo forum ?

Edited by Jensrud
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
skall ikke hugge den da?

I såfall så er jeg/ en kammerat meget intressert i kasse,motor,elnett med hjerner visst prisen er riktig...

 

 

Skal ikke hugges nei.. Selges ikke for mindre enn 15000,-

 

De bilene her er bygd for bane, motorene tåler mye juling. Renault motor hvis ikke jeg tar helt feil.

Edited by Jensrud
Link to comment
Share on other sites

ser dere oss poste sierraer tilsalgs i volvoforumet? samma med de som spør om hjelp til f.eks golf. dere har kommet feil.

 

 

Når du sier "dere", hva mener du da?

 

Dette er Pappa sin bil.. Jeg er 100% FORD.

 

Men uansett, det er vel lov til å benytte "kontakter" ?

Link to comment
Share on other sites

skall ikke hugge den da?

I såfall så er jeg/ en kammerat meget intressert i kasse,motor,elnett med hjerner visst prisen er riktig...

 

 

Skal ikke hugges nei.. Selges ikke for mindre enn 15000,-

 

De bilene her er bygd for bane, motorene tåler mye juling. Renault motor hvis ikke jeg tar helt feil.

 

okai..

Men retter deg opp litt jeg, er volvo motor men renault bruker samme ;)

Derfor han kammerat`n min kunna tenkt seg den, har en renault 5gte, altså volvo motor uten turbo, så den er bolt on r5`n ;)

 

 

benevnelsen på motoren er : b18ft

er en meget god motor som tåler mye juling, og jeg mener renault r19 toppen skall passe på, altså 16ventilers topp :) så bilen har stort utgangs pungt :) lykke til med salge

Link to comment
Share on other sites

ser dere oss poste sierraer tilsalgs i volvoforumet? samma med de som spør om hjelp til f.eks golf. dere har kommet feil.

 

 

Når du sier "dere", hva mener du da?

 

Dette er Pappa sin bil.. Jeg er 100% FORD.

 

Men uansett, det er vel lov til å benytte "kontakter" ?

 

var en kar på forumet som lurte på no greier om en golf også. er ikke det at jeg ønsker å skape dårlig stemning, men hvis du ser på f.eks bilforumet så ser du jo hvor rævkjørt det er blitt. vil ikke at detta fine forumet skal bli slikt..

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...