Jump to content

første dagen med snø

ford-racing

Recommended Posts

jaja folkens da var det dags med vinter igjen, i gårkveld kom de første snøflaka. og i dag komførste avkjøring! :P

så: slapps + blanke sommerdekk + en god vestresving + ivrig tater bak ratte =

mobil,bilde

Edited by ford-racing

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

~Henry Ford

nikks , hadde drit flaks, eneste som skjedde var at det ble en liten bult på eksos anlegget, og at den bensin"sikkringa" under reservehjulet slo ut.

Da va du heldigere enn mæ. Bakfangern å bakerste del av eksosanlegge e ødelagt på min bil. Bakpotta måtte brytes vekk fra bakhjule før æ kunne kjøre videre :blink:

Guest webgeek

Fort gjort ja... Gruer meg til snøen kommer her nede i sør.... Lenge siden jeg har kjørt bakhjulstrekk på vinterføre nå... :unsure:

vel, de har meldt snø her på sørlandet i morgen! har gledet meg jeg :) :P

men nå gruer jeg meg nesten litt når jeg ser disse bilene.. :(

la på vinterhjula i kveld da ;)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

var ute med min cossie 4x4 i sta på vinter føre ( med sommerdekk ) for første gang i mitt liv ..... fy **** kor rått da !!!!! vurdere å kjøpe hakka 4 å sette på den t vintern da ?? er de bra ??

har å skaffa meg 165/70-15 rallydekk med pyramidepigg til is kjøring :D :D

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

vel, de har meldt snø her på sørlandet i morgen! har gledet meg jeg :) :P

men nå gruer jeg meg nesten litt når jeg ser disse bilene.. :(

la på vinterhjula i kveld da ;)

Du møter sneen litt bedre beredt, da, siden du fikk på vinterdekkene før sneen kom.

Blir kanskje å parkere min sierra etter at jeg var i grøfta, og heller kjøpe meg en ny bil... :unsure:

Guest Forconin

Hehe, er nok ingen fare for at sierraen min får være i fred i dag. Ender nok med avrevet fanger foran tenker jeg. :P Pluss ei veninne av meg fikk lappen for noen minutter siden, har en liten følelse av at hu skal prøve seg på å ligge bredt. :P

Guest Forconin

hehe, surt. Må nok ta meg en tur på bensinstasjonen umiddelbart selv. Nåla er helt nede på null. Heldigvis bare 20m til bensinstasjonen fra jobb. :) Gleder meg som en liten unge nå. Det slutter **** meg ikke å snø. tipper iallefall 5cm så langt. :D

moro å kjøre på e6..not!! at de ikke klarer å skjønne at snøen kommer like forbanna hvert år...de så jo det i helga at det snødde...hadde de vært klare nå til å måke..ligger 15cm med sørpe over hele e6...

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.