Jump to content

RSMotorsport kommer med ny webshop


Syvers

Recommended Posts

Hei nå har Liero gjort en kjempe innsats med en nye side til oss, ja han har faktisk jobba så mye med den at nå blir det kanskje cosworth på han å :)

 

Derfor liker jeg å spørre dere om åssen dere vil at den skal se ut ? om det er noe spesiele ting osv.

 

Jeg har savna ei side der det kryyr av cosworth bilder, så jeg vil gjerne ha med ei mappe om det

 

+ kundene sine biler, så har du handla på www.rs motorsport.no så send inn bilder av bilen på RSMotorsport@online.no så vil vi ta oss av det. bilene med reklame vill ligge øverst på lista :D

 

den nye shoppen virker i hvertfall fin, står oversiktlig hva du har kjøpt + moms ex moms, pris på postsending av hva du har bestilt, komme til bake å se hva dere har kjøpt totalt osv osv

 

Kom med noen påfunn her nå gutter, er tross alt dere som bruker siden, hjelper ikke om jeg synes den er fin

 

Ett siste spm til dere er vill dere godta om det kommer ei mappe med produkter til japanske biler ?

ettersom jeg er det eneste firamet i norge som kun driver med kun cosworh deler.

 

*Mappa vil ikke prege siden*

 

 

Kommer også sånn fastford mappe inne på den nye siden til RSMotorsport der alle betalene medlemmer får innsikt i alle tilbudene jeg setter opp til FASTFORD kunden

 

 

Tusen takk til Liero

 

 

Mvh Ronny

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er veldig viktig at det kommer fram tydelige bilder av delene du trykker på.Hater og leite etter deler på siden der de ikke viser noen bilder.Ellers gjøre ting enkelt og ikke så mye fansy skrift og farger.Liker sider som er "clean" og god oversiktelig.

Likte ideen om tilbud til fmcn medlemmer :) tror det blir bra jeg

89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )

Link to comment
Share on other sites

bilder ja! alfa og omega. prøv å unngå masse flash-møkk som kan gjøre sida treg for folk med svak linje. at siden er stor å tar tid å laste er ikke så farlig, men mye grafiske greier som hele tiden ligger å kjører er drepen for folk med treg pc (les f.eks meg... :P )

Link to comment
Share on other sites

Guest Komfort

Det er viktig med et eller flere bilder av produktet.

Når du først skal ha deler til japse hadde det vært knallbra med et utvalg av instrumenter fra

HKS, APEXi, Greddy. Tenker spesielt på : ex.temp, AFR, Bensintrykk.

Link to comment
Share on other sites

Ja siden er veldig clean, den er like oversiktlig som den er nå, med mapper av hver produsent. det beste av alt er at dere ser om varen er utsolgt og at dere slipper å ringe meg for å bestille noe :) + at jeg har brukt enormt mye tid på bestillinger, får jo bestilling på sms,msn,irc,fastford,mail og på tlf :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er veldig viktig at det kommer fram tydelige bilder av delene du trykker på.Hater og leite etter deler på siden der de ikke viser noen bilder.Ellers gjøre ting enkelt og ikke så mye fansy skrift og farger.Liker sider som er "clean" og god oversiktelig.

Likte ideen om tilbud til fmcn medlemmer :) tror det blir bra jeg

 

 

Du får takke styret i fastford for den tilbud mappa til Fastford brukerne (focus,Liero,trones)

stiller opp for sine medlemmer dem :)

Link to comment
Share on other sites

Kunne vært delt inn i hovedgrupper. F.eks. motordeler, drivverk, olje osv.

 

 

Ja er det ikke det a ? på nye shoppen kommer det også sånn at du kan skrive inn hva du er ute etter å søke det frem, + at det er lagt frem en liste der alle produsentene vi leverer deler ifra, trykk på ønsket levrandør og det kommer frem alt vi fører ifra den produsenten

Link to comment
Share on other sites

Kunne vært delt inn i hovedgrupper. F.eks. motordeler, drivverk, olje osv.

 

 

Ja er det ikke det a ? på nye shoppen kommer det også sånn at du kan skrive inn hva du er ute etter å søke det frem, + at det er lagt frem en liste der alle produsentene vi leverer deler ifra, trykk på ønsket levrandør og det kommer frem alt vi fører ifra den produsenten

 

Du har f.eks. clutch to steder.

x - RS Turbo S2

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer med RS Motorsport fremover da ?

 

 

Rober Sørum vill ta seg av mye av bedriften fremover. jeg har ikke tid til å drive hele firamet alene, og det er i hvertfall ikke noe morro å jobbe 14 timers dag og ha 30 kr timen :)

 

Så firmaet vil ikke skifte eierskap ?

Link to comment
Share on other sites

Nei vil ikke gjøre det wingdude, jeg er sikklig overarbeidet og veldig utkjørt, så jeg ga på måte opp litt her om dagen, ble litt mye. men så ringte det en fornuftig kar idag som fikk meg til å stå på :)

 

Vi annsetter Robert pga at skal opprettholde bra service, blir for mye på en person

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...