Jump to content

7,5X17" Ford RS felger


Guest Indset

Recommended Posts

7.5X17 originale ford Rs felger selges for kr 3500,- uten dekk.

Disse er pulverlakkert i sølv og så klarlakkert. Impress er vel 35 og 4X108 boltsirkel

1 felg er kantkjørt men helt rund og fin. Felgen er lakkert etter kantkjøringen.

 

Her er et par bilder av felgene med dekk og på bilen min.

 

 

felger003.jpg

 

felger005.jpg

Edited by Indset
Link to comment
Share on other sites

hvor befinner felga seg?

Tipper de er i nærheten av Jessheim...

 

 

Ikke så langt unna nei, på råholt, ca 15min nord for gardermoen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
er di solgt eller?? går di forresten på vanli sierra mk2 2wd? org.inpress på di er ifølge http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm 41.. correct me if i'm wrong :)

 

Boltsirkel er lik som sierra. impress er 35. Har felgene fortsatt grunnet ikke hørt noe fra

han som ga meg bud på 2300,- kommer du med det før han gir lyd så skal du få de for

samme pris. Tror nok at disse passer på vanlig sierra men jeg vet ikke om du må bruke spacer.

Det måtte jeg fordi felgen buttet i caliper.

Link to comment
Share on other sites

Guest DOCH-leif

Hvordan er standen på de andre felgene? Og er det fargeforskjell på den kankjørte og de andre? Er det orginal farge på di?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er standen på de andre felgene? Og er det fargeforskjell på den kankjørte og de andre? Er det orginal farge på di?

 

De andre felgene er veldig pene. Alle felgene er av lik farge siden jeg pulverlakkerte og

klarlakkerte alle felgene samtidig. de er litt gråere enn standard farge. veldig fin farge på

de nå synes jeg. Veldig blanke også

Link to comment
Share on other sites

Guest DOCH-leif

kunne du ha giddda å lagt ut noen flere bilder av de? gjerne i dagslys sånn att det går ann å sameligne fargen med andre? Er det øverste bildet også av dine felger? synns de på bilen var så mye gråere..

Edited by DOCH-leif
Link to comment
Share on other sites

kunne du ha giddda å lagt ut noen flere bilder av de? gjerne i dagslys sånn att det går ann å sameligne fargen med andre? Er det øverste bildet også av dine felger? synns de på bilen var så mye gråere..

 

det er de samme felgene ja.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...