Guest Autotuning_as Posted October 18, 2005 Posted October 18, 2005 driver å overhaller toppen på min sierra 4*4... har litt problemer med å få ut ventli tetningene med vanlig tang (som er beregnet til dette)og lurer på om men må ha en spesielt værktøy eller no? takker for alle svar mvh Frode
Guest Komfort Posted October 18, 2005 Posted October 18, 2005 driver å overhaller toppen på min sierra 4*4... har litt problemer med å få ut ventli tetningene med vanlig tang (som er beregnet til dette)og lurer på om men må ha en spesielt værktøy eller no? takker for alle svar mvh Frode Prøv å varme dem opp litt, blir mykere da.
WingDude Posted October 18, 2005 Posted October 18, 2005 Splitt ytterhylsa på tetningen med en skarp meisel, da blir det enklet å plukke den av, bruk meiselen forsiktig
armani Posted October 19, 2005 Posted October 19, 2005 morty og jeg reiv dem ut med en vanlig tang... drittjobb hehe. 2wd sierra cosworth
RS 1000 Posted October 19, 2005 Posted October 19, 2005 driver å overhaller toppen på min sierra 4*4... har litt problemer med å få ut ventli tetningene med vanlig tang (som er beregnet til dette)og lurer på om men må ha en spesielt værktøy eller no? takker for alle svar mvh Frode http://www.raceinfo.no/temp/tntetningerfeil-web.jpg Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
WingDude Posted October 19, 2005 Posted October 19, 2005 Hadde selv tilgang til ford's spesialverktøy til denne jobben en gang, det funker ikke om tetningene sitter skikkelig fast
Guest ykarlsen Posted October 19, 2005 Posted October 19, 2005 Kan sitte godt etter "bare" ett år også........
Guest Autotuning_as Posted October 19, 2005 Posted October 19, 2005 hmm ja da får jeg bare prøve meg fram da takker for hjelpen ... mvh Frode
Recommended Posts