capri1600gt Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 men jeg vil jo gjøre det skikkelig, slik at alt er i funksjon:>. Akuratt nå prøver jeg å finne ut av hva 4, 10, 17 og 30 på ECC er for noe. 17 er vist selvdiagnose.10 er AC clutch og 30 er automat nøytral...4 kan har noe med hastighetsgiver å gjøre med den står jo oppgitt ett annet sted på skjemaet vel? 1964 1/2 Ford Mustang 289 HT - 1972 Ford Capri 2600 GT - 1975 Ford Capri 1,6 GT - 1992 Ford Escort RS2000 - 2000 Ford Mondeo ST200
Guest btl Posted October 28, 2005 Posted October 28, 2005 Det er med andre ord ledninger som ikke vil ha noen funksjon i min bil. Godt å få det bekreftet
RSHansen Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Det er med andre ord ledninger som ikke vil ha noen funksjon i min bil. Godt å få det bekreftet Kor d går? Fått start på vidunderet?? - 2008 Mondeo 2,5t TitaniumX- 1992 Scorpio 2,9 GHIA 24V
Guest btl Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Denne posten er forresten dobbelt posta. Jeg postet denne får å finne ut av småproblemene rundt 2.9scorpio i 2.8 sierra. Det er TWINTURBO på motoren også. Dere finner prosjekttråden i Restaurering og Prosjekter. Har vel engelig funnet ut av de fleste problemene, og har gode løsninger til dem. Det eneste jeg ikke har noen god løsning på er tiden. Jeg er ikke typen som bruker mine 12sykedager i året. Jeg er streber og skal ha 0-statestikk på fravær. Hvorfor? Tar seg godt ut til senere jobbsøking. Av og til har jeg ikke mye tid til overs. Har vært i Oslo i helgen, og denne uken skal jeg jobbe kveldsskift. Når jeg jobber kveldsskift er jeg hjemme 23:45 og jeg sover til ett sted mellom 10-12. Må dra på jobb igjen kl 15:00, så det blir nok lite skruing denne uken, men litt må jeg da klare å få til:) Jeg var på biltema og kjøpte meg masse rørdeler som jeg skal bruke til trykkluftsanlegg. Tenkte jeg skulle få satt opp det i garasjen min denne uken. Jeg har også lånt meg en kompressor fra en kompiss som mistet lappen som ikke har anledning til å ødelegge noe på bilen sin. Med kompressor skal det nok bli fart på skruinga. Tror også armene mine skal verke litt mindre etter bruk av luftskraller og muttertrekker:>
RSHansen Posted November 1, 2005 Posted November 1, 2005 Ja skruing er god trening det, hehe! Bra du finner ut av det eletriske. Brukte Scorpio ledningsnett fra 2,0i på min sierra. Mener det var fire eller fem ledninger jeg loddet under dasjbordet for at bensinpumpe og varsellampene skulle fungere. - 2008 Mondeo 2,5t TitaniumX- 1992 Scorpio 2,9 GHIA 24V
2.8 injection Posted November 2, 2005 Posted November 2, 2005 nei, desverre fant jeg ikke ut så mye igår. Det ser ganske greit ut, og det er 2 kontaktstykker jeg må jobbe med. Det ene er ett kontaktstykke med en enkel ledning som er gul/svart. På vedlagt bilde er det merket: "???" Det andre er ett kontaktstykke med 9 ledninger. På vedlagt bilde er dette merket: "Hvor går dette". Jeg regner med at det er til f.eks bensinpumpe, startinpuls til starteren, tenning, turtall oljetrykk og +vanntemp instrumentpanel. Tror ikke det er noen til batterilampa, men hva kan de 3 andre være for noe? Jeg lette fort gjennom resten av ledningsnettet til bilen for å finne ut av hvor partneren til dette kontaktstykket kunne være, men fant jeg ikke det i farta. Det er vel herifra jeg må lete litt. er det hele ledningsnettet til 2.9? 1982 Ford Capri 4.0 I6 turbo 1979 Ford Escort mk2 1600GL Ålreigt Å Være Bilinterisert I Et Bilhatende Land
RSHansen Posted November 3, 2005 Posted November 3, 2005 er det hele ledningsnettet til 2.9?Til innsprøytningen, ja. er "separat" fra resten av ledningsnettet. - 2008 Mondeo 2,5t TitaniumX- 1992 Scorpio 2,9 GHIA 24V
morty999 Posted November 3, 2005 Posted November 3, 2005 den du har skriv vanntemp skal sitte på fuelrailen.. vet ikke hva den er til..
capri1600gt Posted November 3, 2005 Posted November 3, 2005 den du har skriv vanntemp skal sitte på fuelrailen.. vet ikke hva den er til..Er nok bensintemperaturbryteren i så fall, bokstav "J" på koblingsskjema 1964 1/2 Ford Mustang 289 HT - 1972 Ford Capri 2600 GT - 1975 Ford Capri 1,6 GT - 1992 Ford Escort RS2000 - 2000 Ford Mondeo ST200
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now