Jump to content

Recommended Posts

Posted

kan hende jeg er helt på jordet her, men hadde vært gøy å prøvd å lage sine egene små¨ting i carbon.

samme framgangsmåte som når man skal lage ting i glassfiber? pris på dette? og hvor får man kjøpt?

Guest PatRace
Posted (edited)

Jeg fikk iallefall kjøpt noe carbon plater av en kompis og fikk lagd meg dette.

Husker ikke helt hvor han fikk kjøpt hele plater han men betalte GODT pr m2..

Edited by PatRace
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
Guest grændis
Posted

men åssen behandle det?? er ikkje det noko med sterk varme og vakeum da?? for å få det til å stivne og bli brukandes...

Guest Kong-Erik
Posted

http://www.hpcomposites.no/

Her kan du spesial bestille deler eller kjøpe CF matter eller CF plater eller alt du måtte trenge innen CF produkter. Han lager deler på mål alt etter hva du måtte ønske. Kan sikkert ta en tlf til Paal også så forteller han deg sikker hvordan prosessen fungerer.

Guest Cosworth wanna ha:P
Posted

Trenger ikkje varme og vacum om det bare skal vere pynt..Støper carbon nett likt som glassfiber bare med epoxy i staden for harpiks.

Posted
kan hende jeg er helt på jordet her, men hadde vært gøy å prøvd å lage sine egene små¨ting i carbon.

samme framgangsmåte som når man skal lage ting i glassfiber? pris på dette? og hvor får man kjøpt?

Har en rull liggende med Carbonfiber Twill 2x2 (tror det var 2x2 ivertfall) om du er interessert.

Fin til å lage "hjemmedeler" med.

Har vel en 5-6m2 (om ikke det var mer.. :) )

- Olle -

sykler til arbeid