Guest Forconin Posted October 8, 2005 Posted October 8, 2005 Heysann. På mandag skal Sierraen hentes. (Førstebilen. )Den har RS-styling. Men desverre så er fangerne klare for dynga. Trenger følgende til kjerra: Fanger bak og foran, Helst RS.Senkesett. (maks 40mm)SubberCD/MP3/DVD-spiller (Iallefall CD og MP3) Noen som har noe annet morro til kjerra så si ifra. Setter også pris på forslag om hva som kan gjøres med den. Bilder kommer når jeg har fått hentet den.
cthansen Posted October 8, 2005 Posted October 8, 2005 er det ikke mulighet for å fikse fangerne? jeg ville ikke slengt de på dynga.. 00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)88 Scorpio 2,4i bruksbil
Guest Forconin Posted October 8, 2005 Posted October 8, 2005 Hm. Kanskje Du får se på bildene her.Er vel iallefall håp for bakfangeren. Framfangeren tror jeg det kan bli værre med. Har ikke så mye peiling selv så hadde jo vært fint om noen har tips til meg. Poster de 6 bildene jeg har av kjerra her så kan dere komme med forslag til forbedringer osv. Flere og bedre bilder kommer så fort jeg får henta den. Edit: Du får ikke se den virkelig jævlige delen av framfangeren på disse bildene though. :/ Skal ordne ordentlige bilder så fort som mulig. Og ja, jeg vet bilen trenger en omlakkering. Tenkte jeg skulle fikse det til våren da det blir bruksbil i vinter. Så gidder ikke styre for mye med hverken fangere eller lakk før den tid da fangerne har lett for å gå til helvete i snøen og lakken har jeg bare generelt ikke råd eller lyst til å styre med før våren. Edit #2: Og ja, luftfilter skal byttes.Fikk forslag om KN-filter. Men lurte på om noen hadde forslag til noe litt billigere som funker bra det og? Tar også gjerne imot linker til sjapper med Deler osv. Pluss senkesett til en rimelig pris. (Brukt kjøpes gjerne, helst et som kan godkjennes..) All hjelp tas imot med stor takk! Hadde vært artig å få noe skikkelig pent ut av denne bilen.
Homemade Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Jenspeed har også kjempestore filter gøør billig.Tror det var 250,-
Guest isse Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 hmm eg fant ikkje noe filter hos jeenspeed?? har du bilder homemade
D.Toft Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 (edited) har 2stk 12" subber fra ljudia, med kasse. spiller godt.. http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=8336 Edited October 9, 2005 by Combatkit
Guest Forconin Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 har 2stk 12" subber fra ljudia, med kasse. spiller godt.. http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=8336 Heisann, takk for tilbudet. Men får et par SoundStream subber billig av en fyr her i hamar. Eh, hvordan finner jeg ting på sida til jenspeed? Får bare opp linker til produsentene under "produkter" der.. Og, de torshov-filterene.. Link?
Guest Forconin Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Sånn. Bilen hentes om litt over 3 timer. En ting til jeg trenger.. RS-skjørt.. Så PM hvis dere har noe av det jeg trenger.
Homemade Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 hmm eg fant ikkje noe filter hos jeenspeed?? har du bilder homemadeDu får ringe til han,jeg har kjøpt hos han jeg !
Guest Forconin Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Har henta bilen nå. Får 2 10" Soundstream VGW-10 bassere i morra. Og en Lightning Audio 1F Kondensator. CD-spillern som satt i funka faktisk så da slipper jeg den investeringen. Ellers så må jeg vel ha den på forstillingskontroll i løpet av uka. Sporer litt vel mye.. Men bilen funka fint den... Skal få tatt bilder i morra.
Recommended Posts