Lanzin Posted December 16, 2003 Posted December 16, 2003 Hei,ser du bor i larvik,jeg synes det hadde vært litt artig å tatt en titt på cossien din,hadde noe sånt vært mulig?? MvhUlf Andre
Guest Compom Posted January 7, 2004 Posted January 7, 2004 Lanzin, er det du som kjører den grønne scorpionen?
Lanzin Posted January 7, 2004 Author Posted January 7, 2004 Nei,det er ikke meg,det er bare en 2,0l jeg har en mørkeblå,men den er avskiltet for restaurering,kjører en nissan micra med sorte viperstriper,hehe ikke mitt verk,skal Vekk!
WingDude Posted January 10, 2004 Posted January 10, 2004 Hmm, har visst missa denne tråden jeg, skjønner ikke åssen det men.... :? Du kan sikkert få se bilen, men er ikke så mye å se på akkurat nå, bilen er "småsjabby" i karosseriet, og skal forhåpentligvis gjennomgå kosmetisk oppgradering i løpet av vinteren, da blir den litt mere å "se" på Har heller ikke skilter på bilen nå, men skal til Drøbak å vise den i løpet av et par uker, hvis vær og føre tillater det (sommerdekk) da kan jeg sikkert stikke innom deg...
Recommended Posts