Jump to content

Juridisk problem


Guest mazdafun

Recommended Posts

Er det ikke noe som kan ta denne Tor-Arne Johansen med på en laaaaaang kjøretur, så mazdafun får ALT av kr + renter tilbake??

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Guest mazdafun

må bare takke for all støtte og hjelp både her i forumet og på PM. Dere har hjulpet skikkelig mye, og er på god vei til å gi han en smekk på hånda!! kjempefint at noen finner "mer" på han i form av biler osv, så kan jeg sjekke regnr osv.. viser seg at fattern har dette autodata-greine tilgjengelig på jobben! skulle bare visst det før jeg kjøpte bilen.. :angry:

 

men igjen, TUSEN TAKK FOLKENS!! :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest mazdafun

han ringte meg faktisk idag og var LITT sur pga denne tråden.. oops.. hehe.. han bedyret sin uskyld og lovte og ordne opp i dette så jeg får en salgsmelding fra rett eier.. og at dette var noe han heller ikke visste om.. så jeg har gitt han et par dager til og ordne opp i dette, så får vi se hva som skjer..

 

må forøvrif få ut en annen type aggresjon: F%")#" TA FOLK SOM SELGER BILEN MENS JEG ER PÅ VEI TIL Å SE PÅ DEN NÅR JEG KJØRER OVER 20 MIL FOR Å SE PÅ DEN OG HAR SAGT AT JEG SKAL HA DEN!!!

 

sånn.. det var godt.. god natt! :)

Link to comment
Share on other sites

Har ikke så lang vei til Trøgstad dersom du trenger "selskap" på visiten.

 

 

jobber sammen med folk fra det distriktet, så jeg kan prøve å finne en evt adresse på vedkommende.

(stedet er ikke større enn at de har kontroll på kjeltringene)

 

Hvorfor er han evt sur for denne tråden? :ph34r:

Bad for business??? :lol:

 

Vel får håpe timbuktu får rett, ellers får jeg søke etter adresse til over helgen.

 

*edit* trykkleif

Edited by 96mondeo4x4

1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro,

2000 Audi A4 TQ Avant

2000 Audi A3 1.8T

2004 Audi A3 Latskap (samboerens)

2008 Renault Traffic arbeisbil

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...