Guest PatRace Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Noen som vet om flere dager i år som det er kjøring på rudskogen? Kunne tenkt meg og lufta bilen litt til iår...
mr.president Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 http://www.rudskogen.no/der finner du den infoen du trenger.MVHMr.President Jeg vet stemmene inni hodet mitt ikke er riktige, men de har noen fantastiske ideer.
Guest PatRace Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Den er vel ikke helt oppdatert den siden der da!
Homemade Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Noen som vet om flere dager i år som det er kjøring på rudskogen? Kunne tenkt meg og lufta bilen litt til iår...Er ofte kjøring på mandags og fredags kvelder,privat eller klubb leid.Da er det som oftest bare å møte opp. Med hjelm.Det som regel jungeltelegrafen som du kan få greie på når dette skjer.Fordel å bo bare 2 mil unna som jeg gjør Kan prøve å få det inn på forumet her når jeg hører noe.
Guest PatRace Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 (edited) Noen som vet om flere dager i år som det er kjøring på rudskogen? Kunne tenkt meg og lufta bilen litt til iår...Er ofte kjøring på mandags og fredags kvelder,privat eller klubb leid.Da er det som oftest bare å møte opp. Med hjelm.Det som regel jungeltelegrafen som du kan få greie på når dette skjer.Fordel å bo bare 2 mil unna som jeg gjør Kan prøve å få det inn på forumet her når jeg hører noe. Bor vel ikke så veldig langt unna selv jeg da. Fr.stad mer bestemt. men var og sjekka der idag og da var det ingen ting... Så da "slapp" jeg jo og kjøre idag da :/ MEN hadde været knall om du kunne sagt fra om det var noe som skjedde ja Edited October 6, 2005 by PatRace
Recommended Posts