Jump to content

skamsenka escort


Guest escort lav

Recommended Posts

stemmer vel at det holder å vri tilbake til I eller radiohakket, hvis man ikke er for skjelven og vrir for langt.

Ikke helt uvanlig å amputere bremsekraftforsterken for å få plass til større gasser så den kan vel ikke være fullt så viktig

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...

gamle min var vel ca samme høyde på slutten den også.. den subba på flatmark med 2 pers i bilen! gikk akkurat klar når jeg var alene i den..

var egentlig bare for morro skyld og den ble kjørt ca 3 mil på den måten til sammen.. :P

Link to comment
Share on other sites

For og si det sånn så gikk det en volvo 240 (veit at det ikke er en ford) i distriktet her som jeg bor for noen år siden som ble kalt svarten. Kanalene svede 3cm over baken. han som kjørten sleit ut 3 bånn plugger for de den subba i bakken. slå den a...!

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Guest Coolnissen

eg har 40 -30 senkning og sliter med at eksosannlegget tar nedi i den bøyen før den siste potten.. går greit visst eg passer på men skulle vært litt høyere. er lesjåfors fjærer då. og syns den sank endel etter noen måneder mener og eg leste nokke om at de seg en del her inne et sted.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tracid

Ingen som gjør dette med senking på skikkelig måte da? Har coilovers på min...så hvis noen vil prøve å bli lavere er det bare å prøve seg :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...