Trond_V Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Lurer litt på å kjøpe en rs-turbo, som litt sånn lekebil..Den har litt styling, i form av escort coswort vinge, front. Ellers, er den trimmet, i hvilken grad vet jeg, ikke, annet enn at stempelringene tok kvelden her hinn dagen Den har hardhetsjusterbare konidempere, og senkefjører av et eller annet slag. Har ikke undersøkt den så velidg nøye, men, ser fin ut, sånn ved første øyekast... Sier ikke at jeg SKAL kjøpe, men har litt lyst på den, siden jeg vet at han som har den nå lurer på om han skal selge.. SÅ hvor mye er en litt sliten rs-turbo verdt i dag? Sånn ca.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ESCORT RST S2 Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 jeg ga 25k for min!rust under litt sliten i kroppen men forholdsvis kvass/bra stand motor!jeg ville ikke gitt mer en 25 for min.alt fra 20-40 for et greit eksemplar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
clinton Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 jeg ga 35 for min.ingen rust under..bare ved batteri og hjulbuene bak.motoren skulle vert overhalt for 1 år siden,men den holdt ikke så veldig lenge..ellers var alt orginat på bilen.fin i lakken og 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ESCORT RST S2 Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 det viktigste å billigste er å kjøpe en bil som du vet har god motor!syntes jeg i hvertfall!vet ikke om du skrur mye men! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond_V Posted October 3, 2005 Author Share Posted October 3, 2005 Gjør meg egentlig ingenting å skru litt, men innenfor rimelighetens grenser selfølgelig..PDenne bilen jeg beskrev i førsten topicen, har nok en litt dårlig motor er jeg redd, rimma uten hensyn til motoren.Vi får se, hadde som sagt vært "morro" med en rst, å lekt seg litt med Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 jeg hadde heller kjøpt en rustfri bil med ræva motor enn en opprusta haug med dritbra motor..... lettere å fikse på motor, morsommere og Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finken Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Gidde rundt 30k for min, rust rundt batteri og sikringsboks + litt skjønnhetsfeil og mangler... Ford Escort RS Cosworth 92' Nissan Skyline R32 GT-R V-specII Ford Escort Rs Turbo 86' "død" Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ESCORT RST S2 Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 ja hvis kaross hadde vært bare kjeks så er det klart at det blir div timer jobb. men motor kan være dyrt da, kommer helt ann på men syntes en vanlig rst i GOD stand ikke behøver være så dyrt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 jeg hadde heller kjøpt en rustfri bil med ræva motor enn en opprusta haug med dritbra motor..... lettere å fikse på motor, morsommere og jupp.. er så enig som jeg kan få blitt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninjacrap Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 jeg hadde heller kjøpt en rustfri bil med ræva motor enn en opprusta haug med dritbra motor..... lettere å fikse på motor, morsommere og jupp.. er så enig som jeg kan få blitt.... Enig jeg og.Det tekniske kan en alltids få i orden, men mye rust er noe herk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond_V Posted October 4, 2005 Author Share Posted October 4, 2005 så ca 20 - 30000,- for en "ok" bil da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tombra Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Ga 25K for min, med diverse småfix, bra org motor Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xsiv Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Gidde 38 for min, den er helt rustfri, har gått fra topp til bunn på den og fant ingenting, motoren var nokså bra det også, litt små tjafs trengte bare noen nye vakum slanger så ble den meget bra. så alt fra 25 til 40 er akseptabelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RSTurbo86 Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Er så vidt jeg tør å si hva jeg ga for min Var ikke komp på syl 1 bytet stempel og var tipp topp Ikke no rust som skaper no problem, kun to overflate flekker på venstre forskjerm Ga 9000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 alt under 20k vill jeg si er enten opprusta og shabby motor, allerhelst en tvist av begge deler... Skall du ha et bra eksempler så er nokk over 20k prisen... betalte selv 9k for min,opprusta å død turbo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RSTurbo86 Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Vel, min har vært på verksted her og fått sjekket alt dette, og ingen av delene, hverken turbo eller motor og drivverk var dårlig Så gjorde ett røverkjøp Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 ja, d går ann og være heldig, men er heller få av de røver kjøpa Min hadde gått gjennom eu`n nå og, men det er mye usynlig rust for å si d sånn, rundt vindus rammer, på fyllinga til bensin, rust på insida av hjulbuen,rundt takluka, rundt bakluka osv... slik rust finner du omtrent ikke før du har ribba og bilen, og når du begynner å pusse på d så tar d ALDRIG slutt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now