Guest Rayho Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Kan selges med rustfritt koffertlokk. "STi style". Selges pga jeg skal sette Cosworthen tilbake til orginal stand. Kan evt byttes i orginal cosworth vinge.Kom med bud!!
TaunusGutten Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 den hadde jo passa perfekt på vinterbilen holder til du da? hva er vingen fra? Ford 2l Turbo Taunus! Snart........ Tehe..
Guest Rayho Posted September 29, 2005 Posted September 29, 2005 Vingen er laget for sierra av et tysk firma som ville gi sirraen Sti look. Husker ikke hva dem heter i farten. Vil helst ha 1000kr, men visst ingen vil gi det så får man se. Lettest å sende bare vingen, men det er opp til kjøper. Lokket kan også være med hvis jeg får 1000kr
Guest Rayho Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 På grunn av useriøs kjøper er dette fortsatt til salgs. Bud ønskes...
TaunusGutten Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 hvor brei er spoilern? altså feste til feste.. tenkte jeg sku hatt det på en subaru legacy ama.. tror den hadde blitt feit.. og hvor bor du i landet? Ford 2l Turbo Taunus! Snart........ Tehe..
Lars Magne Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Den hadde jo passt veldi bra på taunusen då <1978 Ford Taunus 2,0 Base
Guest Yellow Posted October 8, 2005 Posted October 8, 2005 Kan bytte med deg hvis du er int. har et lokk med org vinge som jeg skulle vært kvitt.....Hvor i lande holder du til?
Guest Rayho Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Kan bytte med deg hvis du er int. har et lokk med org vinge som jeg skulle vært kvitt.....Hvor i lande holder du til? Skulle gjerne bytta, men har allerede kjøpt nytt lokk. Bor forøvrig i harstad, sør troms
Recommended Posts