OleK Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 leter etter en såkalt "a-pillar pod" med plass til 3 målere til min sierra cossie 88.... ser nomad racing har med 2 plasser, noen som vet om noen som har 3 ??? skal ha oljetrykk, oljetemp og turbotrykk der.... Cosworth!
armani Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 så en slik i 2 versjoner på forumet her tidligere. en med 2 hull og en med 3 hull i sort plast. så veldig bra ut det jeg lurer på er om det er mulig å få en måler med både oljetemp og trykk i samme måler? ellers er jeg på jakt etter akkuratt samme som deg, hvis ikke vanntemp i en ekstern måler også. 2wd sierra cosworth
Janna Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Stjeler veldig mye sikt da Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
rscosworth Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 har en nomad dobbel, og tro meg, du trenger ikke alt der oppe i trynet... turbotrykk og lambda er greit å ha der oppe, resten kan du sette i senterblåseren...et plutselig fall i oljetrykk vil rødlampa vise bedre en måleren, og oljetemp er somregel ganske stabil så den trenger du heller ikke ha der oppe og i synet hele tia...
OleK Posted September 29, 2005 Author Posted September 29, 2005 tar den virkelig så mye plass da? vil ha det orginalt i resten av bilen, derfor jeg vil ha en med 3 stk i.... Cosworth!
rscosworth Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 faktisk ja, det tar så mye plass. faktisk så ille at jeg ikke så to stk som skulle over veien i dag før det nesten var for seint...
OleK Posted October 2, 2005 Author Posted October 2, 2005 noen som har noen bilder tatt fra førersetet? Cosworth!
rscosworth Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 noen som har noen bilder tatt fra førersetet?skal se om jeg får gjort det.
OleK Posted October 3, 2005 Author Posted October 3, 2005 det hadde vært suverent, rscosworth.... julle: spesielt til sierra? skal ikke ha noe universalt møkk.... Cosworth!
Samatron Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 hugoh her på forumet lagde seg sånn, riktignokk til diskant, men sikkert samma lage måte. han fikk det til bra, slik som alt det andre han gjør. kunn ejo sendt han PM å spurt hvis man ikke får kjøpt.
Guest c.worth Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 www.kollevold.no har nu vel sånt...hvist det er det samme som jeg tenker på??
Recommended Posts