RsturboS2 Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 hei.. bare satt og funderte .. hvilken bak aksling må til (skiver) for på rsturbo ? noen som passer rett på ?har tenkt litt på skive brems på rs turboen! bak alså! Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cmito Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 skal ligge noen tegninger her på forumet på hvordan du lager branketter til kalipperne, slik at du kan ha cosworth-bemser bak... 93 Mondeo GLX MK1 (prosjekt) 93 Mondeo GLX MK1 (Delebil) 00 Cagiva Mito 160cc (ca 40Hk) 93 Cagiva Mito 125cc 86 Orion MK2 1.4, blir 1.6 Ghia. xx Sierra 2.0 combi. Meg og Kindher sin festbil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kindher Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 her har du ei fin side der de viser åssen de oppgraderer bremsene framme og bak http://www.zetec-turbo.co.uk/ 87 orion 2.0 Zetec: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=7430 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninjacrap Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 På burtonpower.com selger dem ferdige, komplette, kit for ombygging til skivebrems bak. Edit: så at dem gjorde det på zetec-turbo.co.uk også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fzfd Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Noen som har tegninger over de her brakettene? tenkte jeg skulle lage noen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacGyver Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Noen som har tegninger over de her brakettene? tenkte jeg skulle lage noen.. sykler til arbeid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kindher Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 selv har jeg fått laget disse brankettene å kjøpt calippere ! men bilen står på ett lager en stund til så får ikke testet dette på en stund:( 87 orion 2.0 Zetec: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=7430 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 lurer på hvor tykkt stål som ble brukt for å lage brakketene? 10mm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsturboS2 Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 (edited) selv har jeg fått laget disse brankettene å kjøpt calippere ! men bilen står på ett lager en stund til så får ikke testet dette på en stund:( hva laget du dette i. og hvordan ? og hvor ?takk hårball Edited October 9, 2005 by RsturboS2 Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsturboS2 Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 tenkte jeg se i morgen... om noen verksteder kan lage dette til meg ? Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarnis Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 hold oss informert.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fzfd Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 Prøv ett industriservice verksted.. som lager forskjellige ting i stål.. de bør ha utstyr til å kutte det etter tegninger.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kindher Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 brukte 10mm stål jah ! jobber i ett datafirma som har mange kunder rundt i forsjellige industrier ! så har jeg jobbet veldig mye for ett firma her som har brennebord og slikt! så jeg tok med tegninga, så tegena de den inn i programmet deres å dermed kom det noen fine branketter til meg ! 87 orion 2.0 Zetec: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=7430 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 tenkte jeg skulle ta med den tegninga på vidregående skolen jeg gikk på i fjor, der hadde di slik en data fres/ cnc fres =) så skall gå fort å smekka ut noen braketter da =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts