Guest RSabuser Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Gammel tråd men hva med ett nytt lokal treff???Og satse på bedre oppmøte denne gangen eller?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPL Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 Gammel tråd men hva med ett nytt lokal treff???Og satse på bedre oppmøte denne gangen eller?? Jeg støtter deg på denne!Hadde vært fint med et lite vårtreff ja! 1998 Volvo S80 - 231hk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond_V Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Full støtte herifrå og. Samme plass denne gongen og? Kan nokon komme med passande datoar? Eg slengjer ut 1 Mai som eit alternativ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPL Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 Jeg foreslår at vi lager en egen ny tråd om et Bergens treff.Denne tråden er "gammel", og noen kan risikere ikke å få med seg nytt treff. 1. Mai passer for meg også. Jeg lager en ny tråd jeg.. 1998 Volvo S80 - 231hk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts