Jump to content

Gearkassefeste(r) (Cosworth T5)


Guest CortinaCosworth

Recommended Posts

Guest CortinaCosworth

Hei!

Ønsker å kjøpe girkassefeste® til Sierra Cosworth T5 kasse. Vet ikke om det er et eller to fester,jeg? Må hvertfall ha det som skal til for å få satt i kassa.

Tilbud ønskes. Mail eller PM.

Eirik.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Ønsker å kjøpe girkassefeste® til Sierra Cosworth T5 kasse. Vet ikke om det er et eller to fester,jeg? Må hvertfall ha det som skal til for å få satt i kassa.

Tilbud ønskes. Mail eller PM.

Eirik.

 

Selve braketten som du skrur opp i gulvet er lik som Sierra IS.I tillegg må du ha en liten alubrakett som sitter på kassa og som hovedbraketten skrus fast til.

Link to comment
Share on other sites

Guest CortinaCosworth

Hei!

Takker for svar! Den alu-braketten,er det noe som er vrient å få tak i? KUN T5 som har denne går jeg ut fra?

Du har vel ikke en slik hovedbrakett og/eller en slik alu-brakett liggende å slenge du vel "cosworth540"? Eller noen andre?? :rolleyes:

Eirik.

Link to comment
Share on other sites

Guest CortinaCosworth

Hei!

Det høres flott ut karer! Ønsker som sagt både hoved og alu-brakett. Venter på beskjed... :)

Vet ikke mod på Sierratunnelen jeg har skåret ut men kan få tatt noen bilder hvis noen kan si hva slags årgang det er?

Er det innfestinga av hovedbraketten til karosseriet/tunnelen som ikke passer fra mk1 eller er det braketten som ikke passer på kassa?

Eirik.

Link to comment
Share on other sites

Guest CortinaCosworth

Ok.Har tatt noen bilder av tunnelen. Du vil kunne se om den tunnelen jeg har er den rette for din brakett? Du vil selge? Pris?

Eirik.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...