Jump to content

Innbrudd i 24v'n...


Count

Recommended Posts

Må bare føye meg inn i rekken av Coswortheiere som har hatt innbrudd i bilen sin...

 

Hadde latt bilen stå utenfor jobben i fjordgata i trondheim, kom på jobb i dag formiddag så lå passasjerruta foran spredd utover fortauet...

De hadde tatt:

Clarionspilleren min som kostet 10.000 ny...

iPod og iTrip fra hanskerommet, samt mobilladeren min.

mobilen til dama og sminkepungen hennes fra midtkonsollen

fem tiere og fem femmere fra rommet under lysbryteren

deretter hadde de åpnet baksetene (etter at de hadde laget to stygge fire cm lange flenger i skinnsetene!! :angry: :angry: ) og stjålet bagen hennes full med klær og ett par sko, samt en bunnprispose med fire pils.

For å toppe det hele nappet de med seg en halvbrukt skokremtube som lå i passasjersetet foran.

 

Hva er det som skjer med folk!?!

 

De hadde forresten på en eller annen måte klart å koble ut lyden på Fordalarmen min, så bare blinklysvarslinga funket. denne hadde tydeligvis slått seg av etter et par minutter. :angry:

 

Helvete......

Håper bare jeg får igjen alt på forsikringa.

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Guest lillefot

så helvettes idioter å da! å stjele en cd spiller er jo en ting, men så stjele en skokrem tube!!! fy **** må være dopa tullinger det der.

 

måtte gjøre det på sierran min, er ikke så veldig vanskelig å koble ut sirena, bare titt under panseret ditt, så finner du nok ut av det fort. ellers er det kanskje som min på gamle defa alarm, som slutta automatisk å ule etter 2 min ca..

 

men uansett sinnsykt kjipt, får krysse fingra for at du får igjen på forsikringa da. (kamerat av meg hadde innbrudd i bilen sin for litt sia, anlegg til mellom 25 eller 35, fikk igjen 9..)

Link to comment
Share on other sites

Surt!!! Også den bilen som var så fin :( Håper du får igjen d meste på forsikringen da... Men siden de har tatt mye dritt, så må d nesten være noen dopgreier som skal ha den minste lille ting... Huff :(

2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia

1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil

1982 Ford Granada 2,8 GL

 

Volvo har TIC, Ford har TIKK...

Link to comment
Share on other sites

De finnes overalt, til og med her på stjørdal :P Vises ikke så godt d miljøet her borte da...

Får håpe bilen blir like strøken som den var!! Må være en av de fineste scorpioene jeg noen gang har sett... Får du fikset skinnsetene dine og?

2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia

1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil

1982 Ford Granada 2,8 GL

 

Volvo har TIC, Ford har TIKK...

Link to comment
Share on other sites

Skal få den strøken igjen. Har nesten et komplett Ford-delelager hjemme... ;)

 

Sikkert noe dopgreier ja.. Hadde ikke trodd at trondheim var utsatt for dette, men joda...

 

 

den dagen d ikke eksisterer dop i tr,heim skall jeg sette kryss i take... d flyter omtrent over kan man si :rolleyes:

 

 

men d er helt sikkert dop vrak som har gjort d, og d er ikke umulig og finne d igjen, cd spilleren skall værtfall være kurrant og fåigjen... spørsmåle er hvor mye man legger i det...

 

Men uansett så var det meget kjip, og skall holde øre å øye oppe i kattem/heimdal område..

Link to comment
Share on other sites

Satser på å få alt tilbake til normalt, om ikke bedre.Hadde uansett tenkt å trekke om litt skinn, så dette kan jo være en god mulighet.

Vinduet blir jo garantert skiftet, og likeens listene som ser ut som de er tygd på og spyttet ut igjen.

 

Hold gjerne øyne og ører åpne ja.

 

En annen ting: Hvor kan jeg regne med å treffe dere andre fordeiere i trondheim? Er dere spredd for alle vinder?

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

jeg bor på kattem, men ikke utstyrt med lappen enno =(

så mener jeg d er en fra forume som bor på heimdal..

 

Biler går på bensin, ikke førerkort :P

 

 

Meg er å finne på stjørdal, gjernest "bak domus" om kveldene. Du får bare ta deg en tur hit en dag ja :D

2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia

1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil

1982 Ford Granada 2,8 GL

 

Volvo har TIC, Ford har TIKK...

Link to comment
Share on other sites

Guest fåården
Hadde ikke trodd at trondheim var utsatt for dette, men joda...

 

velkommen etter... fullt av pakk i trondheim oxo... skal holde øyne og ører oppe...

fordfolket liker å ligge å slenge på sofaen :P så skal du treffe noen så hør etter høy snorking...

Edited by fåården
Link to comment
Share on other sites

fordfolket liker å ligge å slenge på sofaen :P så skal du treffe noen så hør etter høy snorking...

 

 

D må være et lokalt problem hos Fåården ja,sofa'n min hakke sett mæ på lang tid.

 

Bor på Lian,jobber på Lade(bilverksted)

 

 

kanskje fordi du setter deg foran data`n når du kommer hjem he he.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...