ZyNTeX
Gjest-
Posts
311 -
Joined
-
Last visited
About ZyNTeX
- Birthday 07/24/1987
Medlemsinfo
-
Bosted
Oppland
-
Medlemskort
Tilsendt i posten og digitalt
Profile Information
-
Kjønn
Male
ZyNTeX's Achievements
Ford (5/6)
-
Sannheten skal frem vettu Dette med NAV er veldig vanskelig. Det skal være enten eller for dem. Men, faktisk på den annen side(!) hvis man ikke tjener nok til å faktisk ha satsen for livsopphold så har du krav på stønad fra NAV. Har du sjekket opp reglementet ang dette? Du vil nok ikke få disse svarene fra saksbehandleren, men via en advokat kan du finne ut av dette. Siden du ikke har inntekt i dag så har du også muligens krav på fri advokat også. Dette kan du sjekke opp om du vil. Jeg personlig vil da anbefale deg Hanne Lilleby. Holder til i Storgata 10 om hun ikke har fått lokale sammen med sin onkel
-
Når man først er inne i NAV så må man bestemme seg om man skal ta enten eller! Utfordringen er som BR Racing V6 sier, at hvis han starter noe for seg selv så er det helt slutt på å få tjenesteytelser fra NAV. Dette vil jo være ett problem, da han som alle andre har huslån, forsikringer, mobiltelefon, bilutgifter, internett og fandens oldemor. Det fine er at mye av disse kan man få skattelette for, da dem er høyt relatert til næringen hans. Men alikevel så er også han avhengig av en inntekt høyere enn utgiftene. Slik det er i dag, med så mange profilerte trimmere og delepushere rundt om i verden så er det ikke "bare bare" å starte bedrift og tjene til "livets opphold" den første mnd. Dette er ofte noe man må bygge opp ved siden av fast arbeid, for så å evt gå over til å kun drive egen næring om pengene tilsier at dette er mer enn nok. Så på den måten, skal BR Racing V6 lykkes så må han nesten drive svart i noen år, og legge til side alle penger som er tjent, sånn at han har f.eks 6-700.000,- som han kan leve for over noen år, siden NAV har trukket alle ytelser.
-
D.Toft: Men nå må du ikke glemme at det sikkert er 10hk eksosanlegg på den, 8hk åpen filter fra K&N eller Pipercross og 3.75hk plugger da Nei, en chip på bensinmotor er i mange tilfeller bortkastet. Derimot en råere kam, portet topp med større ventiler, spjeldhus eller portet innsug og ett rimelig bra grenrør gjør virkelig susen
-
Pen var den i hvertfall. Tror ikke jeg har sett den ute i helgene noen gang. Nå er det greit nok lenge siden jeg var ute i helgene, da det har blitt litt for mye jobbing og litt for lite fritid dette året Når jeg endelig har fri så reiser jeg til Sverige på ett større weekendseminar før jeg drar videre til Paris, så det blir ikke mye uteliv på meg på en stund til nei :/
-
Jeg lettet svinghjulet på dohcmotoren min for ett års tid siden. Gå inn på siden min, så finner du tråden. Der står det mål og tykkelser på originalt og lettet. Tror faktisk jeg skrev opp vekten på dem også Må få deg en prosjekttråd om det er noe du pusler med. Har du bilde forresten?
-
Doch svinghjulet er vel ikke så enormt? Veier omtrent det samme som 10v 5sylindret sugemotor til Audi 80
-
Okei. Ble det lettet mye og hvordan syntes du responsen ble? Edit: Prosjekttråd?
-
ZyNTeX started following Erfringer med Parts And Retards? and Letting av svinghjul!
-
Litt sent ute, men du kan jo også høre med Robert Skaugerud på RS Motor. Holder til i Celilosen bak Rema i Hunndalen. Han har god peiling på Ford etter ett tett samarbeid med Martin Schanke når han var på topp i rally Priser er vel rundt 1000-1500,- http://www.rsmotor.biz Tlf: 61 17 88 11 Mail: post@rsmotor.biz
-
Vel, tror saken er veldig klar. P&R er til å stole på. Dem sender varen du har bestilt til avtalt pris så fort som mulig ;-)
-
Ser dette er en gammel tråd, men kan selv legge inn det at jeg har handlet deler fra P&R. Jeg er kjempefornøyd med servicen jeg fikk for bestilling av riktige deler og andre spørsmål i ettertid. Måtte ringe opp igjen for å spørre om forskjellige ting jeg hadde gjort var riktig og fikk da god veiledning over telefonen. Det at P&R ikke har svart på alle mailene kan for alt jeg veit også skyldes spamfilteret dems. Fra tid til annen kan det fort skje at diverse mail havner i ei egen "spammappe" og da blir dem sjelden lagt merke til. Jeg opplevde selv dette med ett stort og kjent firma i USA som driver med alt innen motorsport av VW-Audi. Etter 7mnd hadde dem tilfeldigvis funnet mailen min, beklaget dette og håpet at handelen jeg hadde tenkt å gjøre ikke var for sen. Dette er ganske vanlig rundt om. Er ikke alltid man får svar på mail. Jeg vil anbefale dere alle om å ringe til det selskapet dere har sendt mail og spørre om dem har mottatt mailen om dere ikke får svar innen ett par arbeidsdager, før dere setter en konklusjon om at ett firma er useriøst. Er det noe vi trenger her i landet så er det seriøse firmaer som P&R som kan holde priser nede og som gjør at forretninger også kan vokse i Norge og ikke bare i det store utland.
-
Søkte litt rundt på google, og etter det jeg ser så er det ikke noe å klage på angående kvaliteten på jobben han gjør. Forstår han godt at han angret i ettertid for å ha montert denne motoren. Men man får se på det på den lyse måten. Man veit i hvertfall hva man ikke skal gjøre igjen
-
Cosworth Racing1: Det er helt utrolig at ting kan gå til på denne måten. Er helt på trynet når man setter sammen en motor, får senere skylden for at "verstingen" man har bygd bare er dritt, fordi en eller annen har jukset i ettertid.
-
Jeg kan liksom ikke forsvarer hverken eller, da jeg ikke veit noe om denne saken. Det er jo kjedelig når det blif slik...
-
Slik jeg ser det så ser det ut til at Husnes føler veldig truffet. Rett meg om jeg tar feil, men det er nå slik jeg ser det akkurat nå...