Jump to content

Sierrakaren

Gjest
  • Posts

    2340
  • Joined

  • Last visited

About Sierrakaren

  • Birthday October 8

Medlemsinfo

  • Bosted
    Sogn og Fjordane
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Interesser
    Bil Båt osv....

Recent Profile Visitors

11936 profile views

Sierrakaren's Achievements

Ford RS

Ford RS (6/6)

  1. Er vell ikkje optimalt kanskje. Men er ikkje det når afr er på 14.7 bensinen brenner varmest? Det er vell det som er beregningen og standarden sett etter det?
  2. Løp og kjøp 😁 Når du seier høy afr? Ka meiner du då? Alt over 15 i afr er vell økonomisk kjøring, har 16 på veldig lett pedal. Men det har eg kjørt med ein stund før justering og forsatt literen på mila. Har ikkje sjekket nå etter justering Dekktrykk har eg altid kjørt med 3 bar
  3. Ja seier meg fornøyd med resultatene Litt spent på målingene på langkjøring, tidligere har den gått på literen på mila. Kunne godt tenkt meg og fått den ned i 0,85
  4. Skulle berre mangle. Jo måtte ned litt, den har ligget på 3,8 bar lenge og justerte ned til 3,6 bar. Ved full pupp blei det 10-10,5 i lambda og på tomgang låg den på 12,9 Nå etter justering ligger den stabilt på 11-11,5 på full pupp og 13,5-14 på tomgang. 14,8 på cruising og ved veldig lett trykk på gassen i rette strekninger ligger den rundt 15,5 og av og til oppi 16.
  5. NGK BKR6E gjorde susen. Har kjørt ein del med dei no og er stor forskjell, den går veldig mykje javnere og finere på tomgang. Har justert litt på co og ned litt på bensintrykket. Uten tvil at denne pluggen er rett for motoren. Synst faktisk den drar ganske godt no på hardt pådrag. Takk mr 1000 for nok eit godt bidrag 🙂 Neste på lista blir og dreie messingstift i fordelerlokk då eg har anskaffet meg ein gammel dreiebenk 😁
  6. Med bosch pluggene så går den ekstremt fint på tomgang, nesten ingen snubling eller fjusk. Så sette eg i ngk pluggene igår med lavere avstand på gapet, ikkje sikker på ka avstanden er då det blei justert med varta sin batteriforpaking i farten. Nå går den rufsete og hakkete på tomgang, men pådrag så går den meget godt.
  7. Nei, er vell nermere 0,7 mm åpning som eg har hatt på ngk pluggene. Tok meg ein prøvetur igår med bosch pluggene og den går litt finere på tomgang. Tenkte desse pluggene var litt bedre då du tidligere har skrevet at platinum plugger med tynn senter elektrode var bedre?
  8. Men den går fint på tomgang og har fin afr på 14,8 til 15,5 på lett kjøring. Er med ein gang passerer 1,2 bar då kutter den og smeller. Nye plugger i så går den som eit skudd. Er denne som er rett? https://www.thansen.no/scooter-mc/atv-og-pit-bike/universal/tennplugg/ngk-bkr/tennplugg-ngk-bkr7e-11/n979249/pn979360/ Har mulighet og berre hente i butikk om eit par dager så foretrekker thansen 🙂
  9. Tenningsanlegget er ikkje veikt. Kjører med e92 coil og fast ignition tenningsforsterker og det orginale tenningsanlegget. Men kan prøve med dei pluggene du anbefaler her då 🙂
  10. Tar opp igjen denne. Har kjørt med NGKBCR8ES Funker knall ein periode. Men nå ser det ut som pluggene taper seg fort, har montert nye og kjørte litt over 400 kilometer så begynner den og fjuske når passerer 1 bar. Er blitt litt lei desse pluggene og har kjøpt desse for og prøve. https://www.thansen.no/bil/ford-sierra-ii-2-0-16v-cosworth-4x4-220hk/tenningsdeler/t30954/g2700-2010/pn330506 Noken som har formeining om desse pluggene? Andre bedre alternativ?
  11. Såvidt eg veit så kom kun caprien med 2 dører så denne har vell 2 for mangen og. Kunne like godt kalt den kuga!
  12. Du kutt ut då, er jo orginale dekk på.... Verdt kver ei krone 🤣 Korleis er det mulig at dei holder på luften egentlig???
  13. Har du noken meininger angående oljefilter og? Wix oljefilter er eit godt alternativ Har kjørt i noken år med MAN filter
  14. Var ein fantastisk forbedring på den bmwen då, vist det stemmer så er jo det ein fantastisk olje
  15. Kunne det gått og kjørt med meir tilsetningsstoffer for og få opp smøreevnen og trykket? Eller blir det smør på flesk?
×
×
  • Create New...