Jump to content

christsx

Gjest
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About christsx

  • Birthday 09/10/1992

Medlemsinfo

  • Bosted
    Vest agder Hægeland
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Bosted
    Hægeland vest agder

christsx's Achievements

Trehjulssykkel

Trehjulssykkel (1/6)

  1. har skrudd opp alt nå, og det viste seg at 4 trinnsen hadde "fast" clutch hus, og 5 trinnsen hadde clutch hus man kunne demontere, Så på 4 trinnsen hadde den en vinkel mitt i huset, som la seg ned der clutch armen skulle gå, som førte til at clutch armen ikke retunerte helt tilbake, siden den gikk i den "vinkelen" done deal
  2. virker her på min, som at utløserlageret er tykkere på 5 trinns enn 4 trinns, for min legger litt press på clutchen hele tida
  3. hei alle sammen! har seg sånn at jeg klarte og ødelegge 3 giret på 5 trinns T9 kassa mi, så jeg bytta til en 4 trinns kasse. på 4 trinns kassen fulgte det ikke med clutch arm eller utløser lager, så jeg måtte ta dette fra 5 trinnsen og montere over på 4 trinnsen. Etter dette begynte bilen å slure på 3 og 4 gir ved gasspådrag, og generelt i 1 og 2 også........... Så lurer jeg på om hva som kan forårsake dette, Clutchen var GOD før jeg bytta girkasse. er det forskjellig clutch arm og utløser lager på 5 og 4 trinnsen? som gjør at den bygger for mye å ikke gir slipp ordentlig på clutchen??? Clutch armen er foresten IKKE løs, når jeg har clutchen helt ute, noe jeg har hørt den skal være for å fri 100 %. jeg la også merke til at Clutch huset på 5 og 4 trinnsen ikke er like jeg er lærlig på Bay auto Sørlandsparken, så har nok av tilgang på verktøy og skru plass, så gjerne kom med innspill! på forhånd takk! mhv Chris...
×
×
  • Create New...