-
Posts
4854 -
Joined
-
Last visited
About OleK
- Birthday 08/02/1984
Medlemsinfo
-
Bosted
Sarpsborg
-
Medlemskort
Tilsendt i posten og digitalt
Contact Methods
-
Hjemmeside
http://
-
ICQ
0
Profile Information
-
Kjønn
Male
-
Bosted
Sarpsborg
OleK's Achievements

Ford RS (6/6)
-
Ford Sierra Cosworth til salgs på finn.no
OleK replied to Tommelom93's topic in Til salgs andre steder
fortsatt til salgs https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=296145117 -
Ford Sierra Cosworth til salgs på finn.no
OleK replied to Tommelom93's topic in Til salgs andre steder
Nedsatt i pris nå, ingen som vi ha en god base for et verstingprosjekt? -
Ford Sierra Cosworth til salgs på finn.no
OleK replied to Tommelom93's topic in Til salgs andre steder
Nei, det var ikke et mål med skilt på denne bilen. Kom et stykke inn i siste ombygging, før det ble bytte av jobb, bosted og kjerring. Da sa tida og pengeboka stopp, siden har den stått tørt og fint i låven. Vi hadde det utrolig mye gøy med denne, ca 400 responsive hester ut på bakhjula var helt perfekt på gamle Rudskogen. https://www.youtube.com/watch?v=UbylqHDORfI -
Ford Sierra Cosworth til salgs på finn.no
OleK replied to Tommelom93's topic in Til salgs andre steder
Den gikk aldri med røde skilter, Anders Kun hvite (og med piloten på konstant utkikk etter blålys) -
Girkasse fra BMW E36 M3 omsveiset til Ford Sierra Cosworth T5-clutchhus selges. Dette er girkasser som holder MYE moment, og er fine og gire med. Jeg har aldri brukt girkassen selv, men den kjennes bra ut, og fungerte fint i følge forrige eier. Har også ei ekstra reservekasse som medfølger. Følger med hardykobling og girkassefeste m/gummifester tilpasset Sierra. Har ikke clutch, utløsermekanisme, mellomaksel eller gir-velger. Befinner seg i Fredrikstad, kan hentes i Moss evnt. Pris 8000,-
-
Det er jeg som "designet" det kittet der en gang i tiden, har det selv på bilen min. Er ikke helt bolt-on, man må slipe/frese litt på kaliperene, ikke mye, men litt. (jeg brukte bare vinkelsliper ) På den svarte braketten der er alle fire hulla på linje, men med et 2mm frest offset på anleggsflaten som legges mot spindelen og kaliperen. Siden det er gjenger i både spindel og kaliper er det bare å skru fast Evo-kalipere får du billige fra eBay fra, de er like fra Evo6 til Evo9 (muligens også 10?) Evo-klossene biter ikke på hele Focus-skiva, men godt nok. Det som kan være litt vanskelig å følge med på er slitasjen på klossene, da klossene blir liggende litt utenfor skiva (dette skjønner man når man har montert det). (anbefaller deg også å skru fast skuvene i navet med forsenkede skruer, slik at man slipper muligheten for at de slår seg skjeve)
-
1,45 bar ladetrykk og mf2 tilleggsprut som startet å gi bensin på 0.7 bar mener jeg det var. husker den gikk fet akkurat når den passerte 0.7 bar, så trykkbryteren kunne sikkert vært justert litt høyere.
-
morro å se gamlebilen, og godt å se at bil-smaken har forandret seg en del på de siste åra ypperlig 18års- og førstegangsturbobil dette. bremset 242 hk og 293 nm hos stensbøl. synd karosseriet er så mykt som det er, ellers hadde den ertet på seg mange andre biler.... hadde det mye morro med denne, lærte mye. tror den har hatt to eller tre eiere etter meg, hvor kjøpte du den hen, tuszi?
-
noen som kjenner den igjen? en kar fra passionford som lurte på om jeg kunne sjekke litt. ser ut som et bremsetreff fra TEF fra noen år siden?
-
dyrere kræsj http://www.dailymail.co.uk/news/article-2070046/8-Ferraris-3-Mercedes-Lamborghini-Skyline-2-5m-Japan-motorway-crash.html
-
Henning Solberg selger sin RS500(NR.224)
OleK replied to ///M-Power's topic in Til salgs andre steder
alle disse "fantastiske kjøreegenskapene" har vel vært opplevd i solskinn og tørr asfalt? lurer på hva som skjer på våt/glatt asfalt... aldri verden om jeg hadde brukt over millionen på en fremhjulstrekka plastikkbil. -
bremsevæska i beholderene kan medfølge uten ekstra kostnad.