Jump to content

Sondre91

Gjest
  • Posts

    356
  • Joined

  • Last visited

About Sondre91

  • Birthday 09/28/1991

Medlemsinfo

  • Bosted
    Rogaland. Moi
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Contact Methods

  • MSN
    sondre_k_mydland@msn.com
  • Hjemmeside
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Bosted
    rogaland-moi
  • Interesser
    Gøy med bil :)

Sondre91's Achievements

Ford

Ford (5/6)

  1. Noe sånt jeg tenke på.. kan da ikke være så vanskelig...
  2. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NPjOhvSAVAY Dette går under kategorien motivasjon
  3. kan man ikke bare modifisere inn ett wisefab kit som ligner ?
  4. elsker den 69 mustangen! sykt rå bil
  5. hehe.. jeg forestiller meg det kunne blitt kult Nice mustang! digger de bilene sideveis
  6. det er jo det som er gøy! masse fart og en liten weight tranfer med bremsa også flicke den ut. morro! En mk2 med en vass sugemotor hadde vært konge! Jeg har sett etter "billige" sugemotor og gir pakker på ebay, og 2liter 3S-GE Yamaha motoren som sitter i lexus Altezzaen ser ut til å være mest motor for penga. 210 hester og bra momentkurve, med 6 trinns manuell kasse, tror det hadde vært gøy i en lett mk2 den motorlyden i en escort!
  7. Det kreves mer satsing og teknikk med liten motor hehe
  8. Du har nok ikke lest alt jeg har skrevet lengre oppe, for nei jeg ville ikke hatt 2.8ien skulle jeg gått for en slik bil ville jeg hatt mer motor, som f.eks 3.7l v6eren som 2011 mustangene kommer med, greit nok med pulver i de til å starte med litt av sjarmen er jo å bygge noe eget
  9. Nice! skulle likt å visst hva de har tukla med
  10. Helt sant ang sørlie, mannen har peiling. Men trenger man å bygge seg konkurransebil med en gang ? jeg vil bare bygge meg noe jeg kan ha det gøy å trene i foreløpig, så får jeg se om jeg er god nok til å satse skikkelig og det finnes eksempler på at man kan komme langt med lite, Fredrik Øksenvaad sin soaer er jo forholdsvis original, vertfall motormessig Jeg fikk litt blod på tann da jeg besøkte ponydrift academy i sverige, da jeg fant ut att jeg var jo ikke så aller værts til å ratte og det var jo syykt gøy! en klipp fra noe kjøring nede i sverige https://www.youtube.com/watch?v=mllDsKNq4jY Hvis du er har lyst å prøve drifting anbefales ponydrif academy på det sterkeste
  11. Fordi drifting ikke bare handler om å ligge bredt, men å ligge bredt med stil, og hva er ikke kulere enn å gjøre noe anderledes for en gangs skyld, vet ikke hvor mye du har fulgt med, men cressidaen til fredrik sørlie har jo fått massiv positiv respons, det skyldes nok endel att det er noe nytt og anderledes En shakotan/JDM stil styla granada laav med en grom suge v6er under panseret med massivt rattutslag må jo bare bli gøy ! I samme ånd som jeg svarte ovenfor, kult att du bygger noe anderledes! det liker jeg
  12. Ja bilene er nok ikke rett ut av boksen driftingbiler, men å modifisere litt her og der er jo ikke noe problem, se f.eks på "styggen" sierraen til Kenneth Thorvaldsen.. Han kjører jo nå med 50 grader rattutslag og det er kun modding av det originale såvidt jeg vet... Men det finnes jo andre alternativer til ford driftingbiler, Ponydrift i sverige kjører jo med fox mustanger, har sett mk2 escorter i england.. er jo bare fantsien som setter grenser.. Har selv lyst på en mk2 eller cortina transplantert med en 3s-ge beams motor og girkasse, eller en granada med en amerikansk 3.7L mustang v6er.. har aldri sett på bilen som problemet.. styring går det alltid an å fikse
  13. K bil å specs ska du kjøra ? Skjønner ikke hvorfor dette skal være noe problem.. Ruud Racing var jo kongen av breisladden i gamledager med sedan cosworten sin.. Nice! K bil du ska kjøra ? Me burde få starta en egen tråd i motorsport kategorien for alle i ford forume som drive med drifting.. Har selv meeget lyst å begynne
  14. Kan ikke se jeg har sett mye ford i drifting norge, er det laber interesse for sporten blant ford klubbens medlemmer ?
×
×
  • Create New...