Jump to content

BR Racing V6

Gjest
  • Posts

    2293
  • Joined

  • Last visited

About BR Racing V6

  • Birthday 08/18/1975

Medlemsinfo

  • Bosted
    oppland. Gjøvik
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Bosted
    Gjovik
  • Interesser
    Ford.Motor.

    Frofix Motor AS

Recent Profile Visitors

12495 profile views

BR Racing V6's Achievements

Ford RS

Ford RS (6/6)

  1. Hei. har en nyslipt veiv med overdim 0.5mm på ram å 0.75mm på råde. har å nye kings lagre til begge. har å nytt lett Titan svinghjul for 7,25 flerskiva clutch som var påtenkt denne veiva. send pm
  2. Hei. det oppsettet jeg driver med er ikke compound. men sekvential singel turbo. eller twin turbo. ettersom hva som fungerer best. store turboen sitter først på grenrøret. eksosen passerer ut downpipen å en bypass rør med spjeld vil lede eksosen inn i den lille turboen å eksosen ut av den ned i downpipen legre ned. trykk regulering skjer med et stort eksos butterfly spjeld 4" som er trykkstyrt av en actuator i downpipen å vinklet så flow går effektift ut til et conet rør ned til flens til turbo. lille turboen vil lade først til den store får opp likt trykk å spjeld åpner så vil det fungere som en stor singel turbo opp i turtall. lille turboen vil avta sin hastighet å roe seg ned.
  3. Blir ikke store forskjellen egentlig ☺ Men de flate tror jeg er best pga forbrenning å flaten.
  4. Noen som kjenner til det sterkeste drevsatsen som er å få til disse kassene her?
  5. Står en blå en for salg ved Bergen. Dame som selger. mk2
  6. Trenger denne spaceren med hele pakninger og tettning rundt kjølevannet. manglet på den jeg fikk tak i. Ikke å få løst. så da må sikkert ha hele plata. gjøvik 97966801.
  7. Markedet er ganske utynnet nå enn tidligere. Mettet å etter som tia går så vil det ikke bli det etterspørselet det var. Netthandel er noe De fleste ønsker å gjøre for å spare penger,slik er det bare. Jeg er klarert å registrere et evt firma på nyåret., tenker en enkel grei nettbutikk med det jeg har liggende og så se det ann hva deler som blir lagervare. Helt klart dyre deler vil ikke være mulig å ha liggende.
  8. Org 24v stempla er ikke smidd nei Billigst å hive inn ett sett org 12v stempler framfor dreie av de orginal.
  9. Hei ☺. Har muligens en. Hei ☺. Har muligens en.
  10. Har litt deler.men ikke det du nevner. Har arp topp studs.arp rådebolter Gruppe A toppakning. Heavy duty løftere Trim kam sett turbo Blybronse veiv å råde lager. ☺
  11. Takker for innspill.☺ Har fått tak i en 2.8 blokk med 95 mm borring.muligens noe maskinerte Opel eller v8 stempler gått lite.tenker å bruke denne som utgangspunktet for bygget. Hvordan vil eks en 4 port holley med adapter funke kontra en liggende 50 mm weber? Type fuel type kam Type turbo Mye forskjellig å velge. Finns det ikke noe metoder for turbo uten karbon tetting?
  12. Hei. Har forsterka pakninger. bolter etc gjøvik om du trenger send sms 97966801. får ikke sendt pm til deg.
  13. Spennede å se litt utvikling å tester av oppsett:) Blir vel rene kampen om sterkeste v6 turbo i Scandinavia dette Dave har gjort mye grovarbeide så da er det finpussen å se videre hva som kan gi bedre resultater. har demontert den 2.8 twin turbo motoren fra Kåre Jan som Per Olav kjøpte. her sitter en kent cam og v6T21 fast road inj ,276/276 grader. den ga 462hk å 712nm var det vel de kom frem til. har kjørt mild T1 gasser kam på 2.8 turbo motoren jeg hadde i 2004 og den funka veldig fint., men dro av nesa på den pga stålkamdrev og høyt turtall.
×
×
  • Create New...