-
Posts
602 -
Joined
-
Last visited
About 87RS
- Birthday March 1
Medlemsinfo
-
Bosted
Follo
-
Medlemskort
Tilsendt i posten og digitalt
Contact Methods
-
Hjemmeside
http://
-
ICQ
0
Profile Information
-
Kjønn
Male
-
Bosted
ski follo
87RS's Achievements
Ford RS (6/6)
-
det gjorde jeg på en 89 mod 2wd......mont kat med lambda på...la ledningen inn....vipps godkjent..
-
2wd topp på bildene
-
Går flere "historier" om den taunusen der....litt før min tid men.... Bla at den gikk så godt at når den sto stille i aks feltet på gamle Svartskog toppen ved gamle kioskene der så "tok" den bilene som kom i 80-90. når dem var oppe på siden.....det aks feltet er/var veldig kort Hvor ble det av Camel 500,n ? Den asserud har eller? Her en eldre bekjent som husker den bilen der.....skal høre litt med han når jeg treffer han......
-
Er det en monte utgave? Hvor mye er det i toll for tiden? http://www.blocket.se/alvsborg/Ford_Escort_Cosworth_65111247.htm?ca=15&w=3 Mvh
-
Orka ikke lese alt her men denne sto til salgs på nytt på ekeberg markedet i sen sommer av nye eier etter denne annonsen Tror jeg tok bilde av tlf i vindu.....kan sjekke på tlf ved interesse.. Flott bil hvertfall.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23035646 Mvh
-
http://www.blocket.se/goteborg/Ford_Sierra_RS_Cosworth_64892924.htm?ca=15&w=3 Synd den ikke var "turn key" Mvh
-
husk vannelement er kun på 500 watt.......bunnpanne/oljevarmer er på 300 watt Nye motorblokker har jo ikke frostplugger, så derfor er gamle typen " rett i blokka" bedre....tror dem var på 700watt Begge bilene mine har 500watt vann element.....stoor forskjell på hvor raskt varm den blir hvis jeg ikke har brukt grønn ledning i fangern har også den største vifta på 2100watt....sommer når jeg setter meg inn.. defa sier vel minimum 1time og maks 3 timer som anbefalt.. Mvh
-
oscillerende maskin for nybegynnere....enkelt og greit hvis lakken er ok... Mvh
-
Jeg lekte litt med en f430 hjem fra gatebil på lør...prøvde hisse han opp flere steder på vei til Oslo Tror han ble slukøret når han tømte på ut på kløftasletta gjennom nesten alle gira sine og 2010 mod focus rs,n sleika fangern hans fra 60-210... før han ga seg...he he.. Imponerer meg den volvo 5ern.. Mvh
-
Var gått lite fra 1993-2014 Mvh
-
Har ikke lest alt du har skrevet....men vært borti lign På en eldre opel....der var oppsugnings røret fra tanken rustet hull....kom kun i oppover bakker Prøvd med egen kanne i motor rom eller inne i bilen? Mvh
-
Lurer på om bila derfra noen gang forlater landet her og besøker tüv.... Mvh
-
Kjedelig for de som i dag eier Wolf biler der første Norske eier var kjip og registrerte med lavere effekt for å spare noen kroner i avgifter Var nok snakk om en del kr I år 2000 var forskjellen mellom 162kw og 150 kw 20tusen kr.... Jeg tok inn en escort som jeg klarte og få tuv med 150 kw Forskjellen ble 190 tusen istedenfor 210.... Tenk på en 300hk da....
-
Den var turbo karlsen trimmet med 3" i 96-97 med kun frontfanger omlakkert gått 72 tkm den gang.. Hentet den i løten Hedmark i mai-juni 1996 med en kompis Så klatra den på et autovern av en som var sjåfør en lørdags kveld i follo Da ble den hel lakkert og mellomslipt ble ultra strøken Så rasa truste opplagringa på rudskogen etter 2 runder sommer 96 Da ble det hel strekk av motor hos kk tuning med borring etc... Så kjøpte hafsengen bilen som sin første cosw sent i 96 mener jeg etter det ble den mulig solgt igjen og ble rapportert stålet/gjennfunnet/delvis ribbet... Siste jeg så til den.....en av 3 vingebiler som follo autoco solgte... har muligens et bilde av den et sted i rotet mitt..... Mvh