Flott funn! Utmerket info. Det er veldig lite informasjon om modifisering av Köln V6-er, spesielt hodene. Jeg gjorde litt arbeid på det amerikanske 6-ports 2.8-hodet for å se hvilket potensial de hadde sammenlignet med Euro 5-porthodet. Etter minne fikk jeg rundt 172cfm @28" for den midterste inntaksporten med standardventilen. Min beste inntaksport på mitt store ventil 5-ports hode er 187 cfm @28" med et gjennomsnitt på tvers av alle 6 portene på 182 cfm @28". Jeg tror det amerikanske 6-portshodet ville være i stand til å oppnå lignende resultater på inntaket, men med bedre eksoskonfigurasjon. Det største problemet for meg var å få en anstendig inntaksmanifold for 6-ports hodet, det eneste alternativet er den veldig dyre Offy 4bbl inntaksmanifolden. Siden jeg allerede hadde 2,8 EFI-manifolden, gikk jeg med 5-ports Euro-hodet. Pluss at jeg ødela det amerikanske hodet ved å bryte ned i vannveien på eksossiden og ja, fyren i videoen har rett at de er tynne avstøpninger.