Ja, kaller det utfordringer heller det enn problemer ;-) Kjøpte en 2004 2,0 Diesel for 14 dager siden som røyk noe helt for ****** da den startes opp. Glødelampa blinker konstant og motorlampa lyser konstant. Kjørte den 40 mil hjem samme dag. Den oppførte seg ganske greit, men innimellom virka det som om den "mista piffen" og måtte gire og gire og gire for å komme opp bakker. Har googla litt, men finner liksom ikke helt ut hva det kan komme av. Forrige eier (en polakk som ikke snakka norsk og måtte ha tolk...) påsto han hadde bytta både glødeplugger OG dyser. Det ligger et sett av begge deler baki den. Hva kan dette være og er det noen "kur"? Bilen har gått 300.000, men ser forbausende bra ut i karosseriet og hadde jo vært moro om man kunne sette skilter på den og "bruke den opp" liksom :-) Har hatt en maken før, men den rusta helt i stykker. Var sykt godt fornøyd med den motormessig da, så derfor kjøpte jeg denne. Noen som kan hjelpe???