Jump to content

Kenneth

Gjest
  • Posts

    1533
  • Joined

  • Last visited

About Kenneth

  • Birthday 01/31/1988

Medlemsinfo

  • Bosted
    Nord-Trøndelag, Levanger
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Contact Methods

  • Hjemmeside
    http://www.garrett.no/
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Bosted
    Nord-Trøndelag, Levanger
  • Interesser
    Bil, dama og andre ting ;)

Recent Profile Visitors

6286 profile views

Kenneth's Achievements

Ford RS

Ford RS (6/6)

  1. Jøss, flere fordfolk som har bmw som bruksbil? Godt det er flere! Er sikkert mange, men.. Oftest blir det merket gutta har nærmest hjertet. For min del havnet valget på BMW E39 525tds vogn. Er i hvertfall strålende fornøyd med den. Utrolig god komfort og er helt herlig å kjøre langturer med.
  2. Kenneth

    17" på focus

    Og den var sweeeet!
  3. Sant nok, men me ny maskinist trur æ d har blitt kanon
  4. Kenneth

    SPENSTIG ANNONSE

    Jøss, hu er jo herfra jo. Lurer på hvem dette kan være jeg.. hehe
  5. Den der hadde vært noe å fått satt i M50 turbon i
  6. Mål spenningen ved tomgang og ved turtall. Sjekk kabler og koblinger. Sjekk viftereimer for slakke, evt stram etter. Hvis du ikke får høy nok ladespenning, så er Årsmodell og motor er det du har? Hvis du har mulighet for å måle syrevekt på batteriet, så gjør det. Da får du i allefall et svar på om batteriet er i god nok form.
  7. Bare hyggelig! Ta av klips og skru av demper og dra etter bremserøret slik at du får dytta bærearma lenger ned. Trenger ikke å åpne kretsen Er gjort på notime når du er kommet i gang
  8. Latmannsarm! Det er ikke nødvendig med luftverktøy, den gjør ikke annet enn å gjøre jobben for deg. Japp, du skrur ut de fire skruene og drar ut. Akslingen blir med. Learning by doing. Er ikke så kompliserte saker dette
  9. Du kan måle hullet med et bor, f.eks, hvis du ikke får nytte av skyvelæret. :-) edit: Er forresten veldig enig med Escort RST WRC her.
  10. Jeg bruker å gjøre det slik, går veldig fort og greit. 1. Skrur ut bolten nede på demperen. 2. Bruker et spett og drar navet av demperen 3. Bruker muttertrekkeren til å skru ut fra støtdempertårnet... fiks ferdi. Da får du ut hele sulamitten i èn enkel enhet.
  11. Går fint å switche over til 4 bolts. Av med stormutter'n og dra av hjulflensen med en avdrager, på igjen og skru til du ser jæveln. Aner ikke moment som skal være, men høyt i hvertfall. Ser da slik ut Ang bakstillingen så er svaret ja og nei.. men mest ja, i og for seg MEN som jeg sa tidligere MÅ du bruke bærearmene fra stasjonsvogna nettopp pga støtdemperfestene, da de er forskjellige fra sedan og coupe til stasjonsvogn.. stvdempern sitter i midten av fjærskålen, ikke ytterst som sedan og coupe. Hvis dette gjøres er svaret definitivt ja. Edit: Flere bilder og slikt.
×
×
  • Create New...