HUSNES MOTORSPORT
Gjest-
Posts
1254 -
Joined
-
Last visited
About HUSNES MOTORSPORT
- Birthday 08/27/1980
Profile Information
-
Kjønn
Male
-
Bosted
husnes
Medlemsinfo
-
Medlemskort
Tilsendt i posten og digitalt
Recent Profile Visitors
6069 profile views
HUSNES MOTORSPORT's Achievements
Ford RS (6/6)
-
Selger 1 stk t5 kasse 6500kr autronic1@hotmail.com
-
Har 1 strøken fixit gen2 for salg denne har eg hatt liggenes ein stund,men kjøpte meg bil med fixit i så da selger eg denne.. selges kr 35000kr 40219123 mail autronic1@hotmail.com
-
stemmer var samme som stod i mor mi sitt brev "fra dette brevet ble forkynt dem..men,politiet har myndighet og nekte deg og kjøre bil i 3 uker,so må dei evt få medhold fra forhørsretten til og holde dette videre...
-
Får pnp til cosworth med vipec
-
Må nok sei meg enig med breda og arne her,Mor mi fekk hjerne slag i 2011 og da fekk ho besjed om og levere sertfikatet inn,og ho fekk ikkje lov og kjøre bil,noko som ho nektet på, da blei det fart i sakene gitt,og dei trua med at vist ho blei stoppa i bil,so vil det bli kosekvenser av dette. Tok da kontakt med advokat og det endte med at legen måtte haste sende papira fra sykehuset til fylkeslegen....som igjen har myndighet og sende ein annmodning til jurist om midlertidligt førerkort beslag..som da oppretter ein sak der førerkortet blir inndratt i 1 år pga medisinske årsaker,men dette var masse styr,so det gikk ca 3 uker, før ho fekk brev om at førerkortet var inndratt fra utsendelses dato av brevet,det tolker eg som at ho har hatt gyldig setfikat i dei 3 ukene dei jobba med og få sertfikatet lovmessigt inndratt...til brevet kom...
-
Uten tvil Vipec...............kunne og vore intresant og prøvd dette nye maxxecu...har sett i softwaren ser ok ut...
-
godt vi er enig i noko
-
som eg trudde, denne har tørrsump,so e da ikkje merkeligt den ikkje har meir enn ein halv psi trykk i bunn.Det kan du ikkje samenligne med ein wetsump motor,vist du har bygd tørrsump før so veit du og det vil anbefale og prøve og ta ein 500 hk motor ut på bane og banke denne runde på runde med over 2 bar,Da er hverfall min erfaring at alle cosworth motorer kaster litt olje...og siden denne er nybygd,so ville eg kjørt den på mineralsk olje dei første 100 mila slik at fjørene får gått seg til sylinderveggene...Det .er og fort gjort og sjekke sylindrer fjører,so det må nesten smistad sjøl ta stilling til for er muligens litt lavt ladetrykk denne kaster olje på....
-
hmmm denne alu blokka kjører med wetsump og ikkje tørrsump?
-
problemet er når du lader over 2 bar ladetrykk lenge er da eg opplever at den kan kaste litt olje,men er motoren i bra stand so skal den ikkje fylle tanken.... på texaco bilen so ladet vi 2.5 bar med ein gt4094r i benken,og den var montert med cooperings fra mountune og den hadde eg strekkbolter og 6 longstøds.. den løftet toppen i benken 2 ganger,monterte i arp alldri meir problem so ikkje veit eg den hadde 910 nm .eg har hverfall god erfaring med arp,so lenge du passer på at gjengene på muttrene går lett og fint ,har no sett i samen nokon motorer no og eg har ikkje opplevd problem på 105 nm eg har ladet 2.85 bar på cosworth motor,og har kjørt denne i benk,da kastet den kansje 1dl på 1 7 sec drag og det er lite,men på rudskogen so kastet den meir over langstrekket da han berre kjørte 2 runder so var ei halv halvliter flaske fyllt opp.... 6 pucket alcon har eg god erfaring med,eller ein spec lamell på std trykkplate det holder 500 hk på ein 2wd
-
Vist ein lader over 2 bar på ein cosworth,so vil den kaste olje ut veivhus,og akkurat det du nemner her er grunnen til at eg alltid bygger bigwing bunnpanne på cosworth..heilt klart vore bedre med 3 prosent lekasje på alle 4 sylindrane,men forstod det slik at denne ikkje var kjørt meir enn 100 mil etter nybygg? I såtilfelle vil denne slite seg bedre til,men som eg og har påpeikt tidligere,so har denne blitt kjørt i benk og vei med veldig mager blanding og det kan og være ein årsak ....so skal han være 100 prosent sikker,so må stempela sjekkes,men vist han får sprut på denne og den blir mappa,so vil det vise tidlig i benken om det er problemer med motoren..... ....... ...ARP må ikkje trekkes meir enn 105 nm da er det stor fare for at blokka sprekker,vist det blir trekt med 105 nm so sjer ikkje det,vist ein skal trekke longstøds i lag med arp må disse trekkes 112nm med arp stoff,pga dei er grovere gjenger på...lykke til
-
Eg personlig hadde ikkje gjort noko med motoren,med 10 prosent sylinder lekasje..siden dette er ein motor som går med mykje effekt so er ikkje dette eit stort problem,den krever einaste eit bra ånding system med retur av olje i bunnpanna..dette var og på kald motor,so hadde denne blitt målt på varm motor som tidligere påpeikt i tråden,so hadde nok denne vore mindre,eg hadde montert sprut på denne slik som planen hans er og fått mappa den skikkeligt og brukt den...
-
Her får du oppskriften Doktor Rs 1000 har talt,innkjørings oljen til Rs tuning bergen er dette ei ny olje ?...gler meg til og sjå resultatet, lykke til....
-
Var gamle texaco bilen min på treffet? Eller er den ned gravd og forlatt??